Dah cuti midsem...Seronoknya duduk di rumah sambil guling2 atas katil hahaha.....Sebenarnya teda idea mau tulis apa.....Tapi tulis sajalah...Tajuk entry kali ini tentang "My housemate yang gila...".Jom aku kenalkan housemate aku :P

My housemate yang sorang ni nama dia Syahmi aka Sami....Nama samaran Pakcik 2....Jangan percaya dia ni sangat.Vokal bukan sekadar rupa hahah.... tengok gaya di atas pun dah kan2....Suka tutup kipas time aku tidur n buat katil aku lose habis screw sebab dia.....sakitnya hati

Yang ni pula Din Tonggek (kerja dekat gulatis kowt) aka DJ Putera (putera mana aku pun tau , dekat Isketambula rasanya )...Otak di ni weng sikit..Tengok gaya pun dah nampak kewengan dia...Kalau dengar bunyi loceng tu bukan rumah ibadat tapi loceng dia..Deejay la katakan...Tapi bab masuk gelojoh....Muzik ada lagi maen hentam ja....Geng suka tutup elektrik dekat rumah...pssss jumpa langgar ja haha


Pakcik 1 atau nama sebenar Sheikh Rizman ...Hensem tak kak Ton hahaha....Dia ni kuat makan....Kalau makanan berkhasiat x pa ni fastfood....Esok kepci, lusa mekdi, tulat coolblog..Pening-pening..Dia ni jeles dekat aku sebab aku ada 6PAX dia 1PAX ja hahaha....Malam-malam suka gayut, bukan atas pokok tapi dengan awek....kih3


Ni Mok atau lebih dikenali di facebook dengan gelaran Ariel Syah Batrisha ....Panjangnya nama.....Kuat bising dekat aku....Mungkin sebab aku comel.....Tengok mulut pun dah tau kan hahaha.....Dia ni duta SoCologen....Tapi yang puti aku juga haha.....Awek dia budak sportrex....Haritu aku teman dia hantar kacang panjang dengan sate ayam....Mesra kot.....Doakanlah ye...


Yang ni pula kakak aka Yusuf ...Mok panggil dia pengkid hahah..Sama sem dengan aku....Bila dia buat tarian pongga dia abis hahah.....Dia la yang mandi paling lama dalam rumah....anggaran masa iaitu 1-2 jam....Bila dia mandi habis satu rumah stuck nak g kuliah hahah.....Awek dia Ain budak fizik fakulti pendidikan UiTM hahah


(ZA: Best dapat serumah dengar budak2 ni walaupun kadang2 tu ada sedikit geram hihi...So, sampai di situ sajalah entry yang bertajuk "My housemate yang gila..." inikalilah hehe....orite..Nak keluar jalan2 jap tangkap gambar replika hehe.....bye....adoissss

Popular Post

Blogger templates

Blog Archive

Powered by Blogger.

Welcome To My Crazy World....Follow me orite...I follow u back :P

Sahabat Blogger

- Copyright © ZULHASWADi -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -